سایت»آموزش»تامین مالی، ترویج و اطلاع رسانی | کارگاه آموزشی: طراحی کمپین دیجیتال | دوره های آموزشی

تامین مالی، ترویج و اطلاع رسانی | کارگاه آموزشی: طراحی کمپین دیجیتال

یکی از اساسی ترین دانش های حوزه تجارت الکترونیک طراحی کمپین دیجیتال است که در این دوره آموزشی با اصول طراحی پیام تبلیغاتی، ابزارهای مورد نیاز طراحی کمپین دیجیتال، روش بکارگیری داوطلبین متخصص در حوزه تبلیغات، آشنایی با ویژگی های یک سایت موثر و درگاه اجتماعی موثر، محاسبه هزینه مورد نیاز و بازگشت سرمایه، بررسی نقاط قوت موسسات مردم نهاد نسبت به صنعتگران ، شناسایی و انتخاب شتابدهنده موثر برای کمپین و ... همراه با مثال و اطلاع از دیدگاه متخصصین این حوزه (تبلیغات، برندینگ و فعالان اجتماعی) بررسی خواهیم نمود.

سرفصل کارگاره

  •  بررسی علت اهمیت موضوع کارگاه
  • نظر بزرگان حوزه مارکتینگ و موسسات مردم نهاد
  • مفهوم کمپین و کمپین دیجیتال
  • روش محاسبه بودجه موردنیاز یک کمپین دیجیتال
  • روش پیش بینی میزان خروجی کمپین
  • طراحی کمپین دیجیتال به چه دانش و ابزاری نیاز دارد؟
  • چگونه به کمک داوطلبان امور تخصصی را میتوانیم پیش ببریم؟
  • آیا راه دیگری نیز وجود دارد؟
  • مراحل طراحی کمپین دیجیتال؟
  • شتاب دهنده و کلید موفقیت برای موسسات مردم نهاد (خیریه، فرهنگی، آموزشی) چیست؟
  • برتری موسسات مردم نهاد نسبت به صنعتگران و بازاریابی رایج در چیست؟
  • ابزارهایی که رایگان شما را جلو خواهند انداخت را بشناسید
  • ابزارهای تامین منابع مالی برای ایده ها کسب و کار و همچنین امور خیرخواهانه را بشناسید

و ...

 توضیحات کارگاه آموزش طراحی کمپین دیجیتال

متاسفانه همکنون موسسات مردم نهاد و فعالان فرهنگی و اجتماعی به علت عدم تسلط به تکنیک های تبلیغاتی در حوزه دیجیتال چنان که شایسته است از تاثیرگذاری لازم بهره مند نیستند و نمیتوانند آنگونه که تمایل دارند اهداف ارزشمند خود را به مخاطبان خود انتقال دهند. در این دوره تلاش میشود اصول ورود به دنیای دیجیتال و کسب منفعت در راستای اهداف سازمان و موسسه مطلوبتان را بیاموزید.

چه کسانی در این دوره شرکت می کنند؟

شرکت در این کارگاه به مدیران و اعضای واحد روابط عمومی سازمان های مردم نهاد و افرادی که دغدغه اطلاع رسانی و فعالیت رسانه ای جهت انتقال مفاهیم فرهنگی و آموزشی را در سازمان خود دارند و همچنین استارت آپ ها و مجموعه های دانش بنیان پیشنهاد می شود.

گواهینامه کارگاه آموزشی

ارائه گواهی نامه معتبر از انیستیتو ایزایران به شرکت کنندگان در این دوره و عزیزان علاقه مند به فعالیت بیشتر در حوزه تجارت الکترونیکمدرکی معتبر جهت تایید دانش کسب شده شما خواهد بود.

مدرس دوره

نوید رضایی؛ مجری، مشاور و مدیر ده ها کسب و کار اینترنتی و طراح کمپین های تبلیغاتی در پروژه های دولتی، شرکتی و خصوصی با بیش از ده سال سابقه فعالیت در کسب و کارهای اینترنتی. مدیر سایت طراحی نو.

 

کارگاه آموزش طراحی کمپین دیجیتال ویژه موسسات مردم نهاد و استارت آپ ها

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
  • هیچ نظری یافت نشد

مشاوره رایگان طراحی سایت - با طرح نو درتماس باشید

سوالی دارید؟ از طریق ارتباط آنلاین یا شماره همراه 

Like what you see?

Hit the buttons below to follow us, you won't regret it...