سایت»آموزش»کارگاره آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی دیجیتال | افزایش فروش در تحریم و رکود | دوره های آموزشی

 

 کارگاه آموزش افزایش فروش در دوران رکود و تحریم | طراحی کمپین تبلیغاتی دیجیتال اینترنتی

سرفصل کارگاره آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی دیجیتال

  •  بررسی علت اهمیت موضوع کارگاه
  • نظر بزرگان حوزه مارکتینگ
  • مراحل طراحی تبلیغ
  • مفهوم کمپین و کمپین دیجیتال
  • انواع کمپین و انواع اهداف پایه ریزی تبلیغ
  • چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟
  • چگونه یک تبلیغ موثر طراحی کنیم؟
  • خودمان مدیریت کنیم یا برون سپاری کنیم؟
  • چگونه خودتان کمپین تبلیغاتی، طراحی کنید؟
  • چگونه امور تبلیغات یا دیجیتال مارکتینگ خود را برون سپاری کنید؟
  • ابزارهای ضروری برای راه اندازی کمپین دیجیتال کدامند؟
  • چگونه موفقیت یا عدم موفقیت یک کمپین تبلیغاتی را پیش بینی کنیم؟
  • چگونه بودجه مورد نیاز برای یک کمپین تبلیغاتی را محاسبه کنیم؟
  • شتاب دهنده و کلیدهای موفقیت کمپین تبلیغاتی چیست؟
  • ابزارهایی که رایگان شما را جلو خواهند انداخت را بشناسید

و ...

 

 توضیحات کارگاه آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی دیجیتال

اصلی ترین رکن برای بقا و توسعه صنایع کوچک و بزرگ ایجاد و یا دستیابی به بازار مطمئن برای کسب درآمد می باشد. در این دوره با بررسی برخی از ویژگی های دوران تحریم و رکود به ارائه روش های طراحی کمپین های تبلیغاتی دیجیتال خواهیم پرداخت.

چرا کمپین تبلیغاتی دیجیتال؟

  1. هزینه بسیار کم تر از روش های سنتی
  2. تاثیر گذاری بسیار بیشتر
  3. قابلیت محاسبه بودجه مورد نیاز
  4. محاسبه و پیش بینی بازگشت سرمایه حاصل از تبلیغ
  5. امکان توسعه بازار و مشتریان
  6. امکان محاسبه و شناسایی بهترین بخش بازار و فرصت های جدید
  7. تحلیل اثربخشی تبلیغ بصورت بسیار دقیق تر از روش های سنتی

و ...

چه چیزی در کارگاه آموزشی طراحی کمپین دیجیتال خواهید آموخت؟

امروزه شعاری در تبلیغات بوجود آمده: دیجیتالی شو یا بمیر! شدت این موضوع هنوز به اوج نرسیده ولی تفاوت حجم بازار در فضای دیجیتال و سنتی بسیار زیاد است. بسیار مواردی از کسب و کارها و صنعتگران و تولید کنندگان برخورد داشته ایم که بواسطه عدم حضور در فضای دیجیتال به مرور مشتریان خود را به رقبای تازه وارد باخته اند!

با مفهوم تبلیغ و روش طراحی یک تبلیغ آشنا میشویم و سپس در چهارچوب کمپین آن را بررسی خواهیم نمود.

با ابزارهای دیجیتال طراحی تبلیغ و کمپین آشنا خواهیم شد.

یکی از اساسی ترین و مهمترین موضوعاتی که در این دوره بررسی خواهید شد: از اصلی ترین مشکلات فعالان بازار، فروشگاه ها، صنعتگران و تولید کنندگان و... زمانی که میخواهند که کسب و کار خود را اینترنتی کنند به علت عدم شناخت از فضای تخصصی تبلیغات دیجیتال و ابزارهای آن و حتی عدم آگاهی از روش عقد قرارداد برای یک سایت ساده متاسفانه خروجی مثبتی از هزینه های خود کسب نمیکنند و عطای حضور فعال در دنیای دیجیتال مارکتینگ را به لقایش میبخشند! در این دوره نکات مهمی را می آموزید که هنگام عقد قرار داد برای طراحی سایت، تبلیغ، تبلیغات دیجیتال بتوانید پروژه انجام شده را ارزش گذاری، تعیین قیمت و بررسی نتیجه بخش بودن آن را بدون داشتن دانش تخصصی در حوزه تبلیغ یا برنامه نویسی و... را کسب خواهید نمود.

 

 مزایای شرکت در کارگاه آموزش طراحی کمپین دیجیتال

  • دریافت پک فایل های ذکر شده در کارگاه آموزش
  • کسب دانش تخصصی در حوزه طراحی تبلیغات اینترنتی موثر
  • کسب دانش و راهکار جهت افزایش فروش و مشتری در دوران رکود و تحریم
  • یادگیری روش اجرای درون سازمانی و راهکارهای برون سپاری قابل اعتماد
  • ثبت نام رایگان برای صنعت گران، تولیدکنندگان، فروشگاه ها و صاحبان ایده جهت شرکت در کارگاه
  • عضویت در گروه آنلاین جهت مشاوره به مدت یک ماه در حوزه راه اندازی کسب و کار و درگاه های دیجیتال مارکتینگ
  • دریافت مدرک معتبر از انستیتو ایزایران

 

چه کسانی در این دوره شرکت می کنند؟

شرکت در این کارگاه به صنعتگران، تولید کنندگان، فروشگاه ها، علاقه مندان ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

گواهینامه کارگاه آموزشی

ارائه گواهی نامه معتبر از انیستیتو ایزایران به شرکت کنندگان در این دوره و عزیزان علاقه مند به فعالیت بیشتر در حوزه تجارت الکترونیکمدرکی معتبر جهت تایید دانش کسب شده شما خواهد بود.

مدرس دوره

نوید رضایی؛ مجری، مشاور و مدیر ده ها کسب و کار اینترنتی و طراح کمپین های تبلیغاتی در پروژه های دولتی، شرکتی و خصوصی با بیش از ده سال سابقه فعالیت در کسب و کارهای اینترنتی. مدیر سایت طراحی نو.

 ویدیوی دوره آموزش بازاریابی اینترنتی ( دیجیتال مارکتینگ )

کارگاه آموزشی طراحی کمپین تبلیغاتی با هدف افزایش فروش در دوران تحریم و رکود ویژه صنعت و تولیدکنندگان با حضور جمعی از صنعتگران شرکت ها و کارخانه های استان مرکزی برگزار گردید.

 

 

مشاهده دموی کارگاه آموزش بازاریابی اینترنتی از طریق طراحی کمپین دیجیتال | سایت یوتیوب

زمان برگزاری دوره، چهارشنبه 17 مرداد 97 راس ساعت 16 در محل آموزشگاه امام علی (ع) خیابان محسنی روبروی مسجد حاج تقی خان

 

 بازاریابی اینترنتی آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی دیجیتال برای صنعت تولید کنندگان و کسب و کار ها

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
  • هیچ نظری یافت نشد

مشاوره رایگان طراحی سایت - با طرح نو درتماس باشید

سوالی دارید؟ از طریق ارتباط آنلاین یا شماره همراه 

Like what you see?

Hit the buttons below to follow us, you won't regret it...