سایت»آموزش»دوره های آموزشی
کارگاه آموزش دیجیتال مارکتینگ پروژه محور

نوید رضایی هستم، سابقه اجرای ده ها پروژه دولتی و خصوصی. مجری پروژه های تبلیغاتی و رسانه ای دیجیتال شریک تجاری "همراه اول" و شبکه های تلوزیونی مجاز و...

علاقه مندانه بیش از 15 سال در گرایش های مختلف رشته کامپیوتر (تحلیل سیستم، برنامه نویسی، امنیت، شبکه، گرافیک و...!) سابقه فعالیت دارم و به واسطه تجربیات تلخ و شیرین هم اکنون در حوزه طراحی کمپین های تبلیغاتی و اجرای پروژه های کارآفرینی اینترنتی فعال میباشم، و مدیریت مجموعه توسعه تجارت الکترونیک "طراحی نو" را عهده دارم.

مختصری از هدف دوره دیجیتال مارکتینگ

دانش بازاریابی، تکنیک جلوه گری برای جذب مخاطب به سمت هدف مطلوب ما می باشد.

فرقی نمی کند، شما به عنوان صاحب یک کسب و کار خانگی یا صنعتگر یا دانشجو و یا فعال فرهنگی می توانید از این دانش برای جذب افراد به سمت اهداف مطلوب خود استفاده نمایید.

گاهی با هدف فروش و کسب درآمد و ثروت؛ و گاهی با اهداف فرهنگی یا اجتماعی و جلب مشارکت عمومی، با شناختن مخاطب و ارائه مطالب درست میتوانید او را مجذوب اهداف خود نمایید.

 

استخدام گوینده و دوبلر

فرصت پیشرفت برای علاقه مندان به گویندگی و دوبلوری

با سلام، احتراما به اطلاع میرساند مجموعه طراحی نو در فعالیت CSR و آموزشی خود در حوزه کارآفرینی اینترنتی چند پروژه جدید را در برندهای تحت پوشش خود راه اندازی نموده است که هدف آن ایجاد فرصت دیده شدن اهمیت گوینده در رشد و موفقیت کسب و کارها می باشد که شرح خلاصه آن در ادامه خدمتتان معرفی میگردد.

کسب و کارها و کسانی که به تازگی در فضای دیجیتال مارکتینگ وارد شده اند اهمیت تولید محتوای با کیفیت را به سختی درک می کنند. به همین جهت طراحی نو تصمیم گرفت تا تاثیر تولید محتوای حرفه ای را بر روی چند پروژه فعال بصورت آزمایشی به نمایش بگذارد.

هدف پروژه از انتخاب گوینده چیست؟

به عنوان مثال: یک پروژه که همکنون بصورت ماهیانه 2000 مخاطب با آن درگیر است و طراحی نو میخواهد تکنیک های تخصصی خود در حوزه بازاریابی و... طی سه ماه مخاطبین آن را از 2000 به 10.000 نفر در ماه برساند، یعنی پنج برابر افزایش بدهد.

فرصت های شغلی برای گویندگان؟

گویندگان منتخب برای پروژه مذکور نزدیک به 30 دقیقه محتوای صوتی که شامل مدل های مختلف است و متن و لحن آن از قبل تعیین شده را ضبط و ارسال می نماید.

در انتخاب گوینده چه ملاک هایی وجود دارد؟

  • ضبط با کیفیت صدا
  • عدم نویز کلامی و محیطی
  • انتخاب لحن و هیجان متناسب با متن

آیا باید بصورت حضوری در استدیو برای ضبط صدا شرکت کنیم؟

خیر، فایل های ضبط شده خود را از طریق اینترنت ارسال مینمایید.

این پروژه برای چه کسانی مناسب است؟

عزیزانی که توانایی مناسبی در حوزه گویندگی دارند اما امکان معرفی و شناخته شدن را ندارند.

عزیزانی که توانایی خود را در حوزه گویندگی به اثبات رسانده اند ولی در بین کارفرمایان شناخته شده نیستند.

چه منفعتی برای شرکت کنندگان در این طرح وجود دارد؟

در یک پروژه حرفه ای شرکت خواهید کرد و اثری از خود بجا خواهید گذاشت که ماهیانه توسط چند هزار نفر بازدید میشود. با توجه به اینکه گوینده تیزرهای ویدیویی معرفی میشود پس فرصت بسیار مناسبی وجود دارد که صدای گرم و دلپذیر شما طی یک سال چند ده هزار نفر شنیده شود. که این مهمترین نکته در شناخته شدن و جذب کار میباشد.

با توجه به نوع پروژه، لینک اثری که تولید میشود در ابتدای نتایج گوگل در دسترس خواهد بود و کلیدواژه هایی که در موتور جستجوی گوگل شما در صدر نتایج ایستاده اید را برایتان ارسال می نماییم تا بتوانید نتیجه رشد پروژه مذکور و نتایج آزمون تولید محتوای صوتی و تصویری را مشاهده و در رزومه خود به عنوان یکی از عوامل مهم رشد برند ثبت نمایید.

همچنین درصورت تمایل شمارا در ادامه راه تنها نخواهیم گذاشت و راه کسب پروژه از فضای اینترنتی را می توانید با ما طی نمایید و یا در پروژه های اجرایی طراحی نو به عنوان گوینده، همکاری ادامه پیدا کند.

مهلت این پروژه به اتمام رسیده است. درصورت تمایل ثبت نام کنید تا در پروژه های احتمالی اطلاعات شما در دسترس باشد

این پروژه فقط برای عزیزانی که در بانک استخدام گویندگی طراحی نو از قبل ثبت نام نموده اند از طریق پیامک اطلاع رسانی گردیده است. همچنین جهت ثبت نام و دریافت متن، لطفا از طریق تلگرام با شماره ای که پیامک اطلاعیه برای شما ارسال شده در ارتباط باشید.

با تشکر

رضایی

 

 

 

 

 کارگاه آموزش افزایش فروش در دوران رکود و تحریم | طراحی کمپین تبلیغاتی دیجیتال اینترنتی

سرفصل کارگاره آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی دیجیتال

  •  بررسی علت اهمیت موضوع کارگاه
  • نظر بزرگان حوزه مارکتینگ
  • مراحل طراحی تبلیغ
  • مفهوم کمپین و کمپین دیجیتال
  • انواع کمپین و انواع اهداف پایه ریزی تبلیغ
  • چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟
  • چگونه یک تبلیغ موثر طراحی کنیم؟
  • خودمان مدیریت کنیم یا برون سپاری کنیم؟
  • چگونه خودتان کمپین تبلیغاتی، طراحی کنید؟
  • چگونه امور تبلیغات یا دیجیتال مارکتینگ خود را برون سپاری کنید؟
  • ابزارهای ضروری برای راه اندازی کمپین دیجیتال کدامند؟
  • چگونه موفقیت یا عدم موفقیت یک کمپین تبلیغاتی را پیش بینی کنیم؟
  • چگونه بودجه مورد نیاز برای یک کمپین تبلیغاتی را محاسبه کنیم؟
  • شتاب دهنده و کلیدهای موفقیت کمپین تبلیغاتی چیست؟
  • ابزارهایی که رایگان شما را جلو خواهند انداخت را بشناسید

و ...

 

تامین مالی، ترویج و اطلاع رسانی | کارگاه آموزشی: طراحی کمپین دیجیتال

یکی از اساسی ترین دانش های حوزه تجارت الکترونیک طراحی کمپین دیجیتال است که در این دوره آموزشی با اصول طراحی پیام تبلیغاتی، ابزارهای مورد نیاز طراحی کمپین دیجیتال، روش بکارگیری داوطلبین متخصص در حوزه تبلیغات، آشنایی با ویژگی های یک سایت موثر و درگاه اجتماعی موثر، محاسبه هزینه مورد نیاز و بازگشت سرمایه، بررسی نقاط قوت موسسات مردم نهاد نسبت به صنعتگران ، شناسایی و انتخاب شتابدهنده موثر برای کمپین و ... همراه با مثال و اطلاع از دیدگاه متخصصین این حوزه (تبلیغات، برندینگ و فعالان اجتماعی) بررسی خواهیم نمود.

سرفصل کارگاره

  •  بررسی علت اهمیت موضوع کارگاه
  • نظر بزرگان حوزه مارکتینگ و موسسات مردم نهاد
  • مفهوم کمپین و کمپین دیجیتال
  • روش محاسبه بودجه موردنیاز یک کمپین دیجیتال
  • روش پیش بینی میزان خروجی کمپین
  • طراحی کمپین دیجیتال به چه دانش و ابزاری نیاز دارد؟
  • چگونه به کمک داوطلبان امور تخصصی را میتوانیم پیش ببریم؟
  • آیا راه دیگری نیز وجود دارد؟
  • مراحل طراحی کمپین دیجیتال؟
  • شتاب دهنده و کلید موفقیت برای موسسات مردم نهاد (خیریه، فرهنگی، آموزشی) چیست؟
  • برتری موسسات مردم نهاد نسبت به صنعتگران و بازاریابی رایج در چیست؟
  • ابزارهایی که رایگان شما را جلو خواهند انداخت را بشناسید
  • ابزارهای تامین منابع مالی برای ایده ها کسب و کار و همچنین امور خیرخواهانه را بشناسید

و ...

 توضیحات کارگاه آموزش طراحی کمپین دیجیتال

متاسفانه همکنون موسسات مردم نهاد و فعالان فرهنگی و اجتماعی به علت عدم تسلط به تکنیک های تبلیغاتی در حوزه دیجیتال چنان که شایسته است از تاثیرگذاری لازم بهره مند نیستند و نمیتوانند آنگونه که تمایل دارند اهداف ارزشمند خود را به مخاطبان خود انتقال دهند. در این دوره تلاش میشود اصول ورود به دنیای دیجیتال و کسب منفعت در راستای اهداف سازمان و موسسه مطلوبتان را بیاموزید.

چه کسانی در این دوره شرکت می کنند؟

شرکت در این کارگاه به مدیران و اعضای واحد روابط عمومی سازمان های مردم نهاد و افرادی که دغدغه اطلاع رسانی و فعالیت رسانه ای جهت انتقال مفاهیم فرهنگی و آموزشی را در سازمان خود دارند و همچنین استارت آپ ها و مجموعه های دانش بنیان پیشنهاد می شود.

گواهینامه کارگاه آموزشی

ارائه گواهی نامه معتبر از انیستیتو ایزایران به شرکت کنندگان در این دوره و عزیزان علاقه مند به فعالیت بیشتر در حوزه تجارت الکترونیکمدرکی معتبر جهت تایید دانش کسب شده شما خواهد بود.

مدرس دوره

نوید رضایی؛ مجری، مشاور و مدیر ده ها کسب و کار اینترنتی و طراح کمپین های تبلیغاتی در پروژه های دولتی، شرکتی و خصوصی با بیش از ده سال سابقه فعالیت در کسب و کارهای اینترنتی. مدیر سایت طراحی نو.

 

کارگاه آموزش طراحی کمپین دیجیتال ویژه موسسات مردم نهاد و استارت آپ ها

 

مشاوره رایگان طراحی سایت - با طرح نو درتماس باشید

سوالی دارید؟ از طریق ارتباط آنلاین یا شماره همراه 

Like what you see?

Hit the buttons below to follow us, you won't regret it...